1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Ban por error en compra

Discussion in 'Tech Support' started by ThekaiygamerYT, Dec 21, 2015.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ThekaiygamerYT

ThekaiygamerYT Member

Trophy Points:
    1
    el dia 20-12-15 compre el pack de miniaturas y ocurrio un problema con la tarjeta utilizada e se cancelaron las compras
    cuando intente entrar al servidor me han baneado por ese motivo, seria un gran favor que me desnearan y cancelaran ustedes aquella compra.

Nick: ThekaigaymerYT

Gracias por su atencion.

2. ThekaiygamerYT

ThekaiygamerYT Member

Trophy Points:
    1
    15/12/20 day thumbnail buy the pack and was a problem with the card used and canceled purchases
    when you try to enter the realm have banned me for that reason, it would be a great favor to me and canceled desbann that you purchase.

Nick : ThekaigaymerYT

Thank you for your attention.

3. SamueLogic

SamueLogic Member

Trophy Points:
    113
    Occupation:
    Student
    Hola, @ThekaiygamerYT.
    Esto es normal (casi siempre) y no hay nada de porque preocuparse.
    Lo único que tienes que hacer es entrar aqui ; https://www.cubecraft.net/threads/banned-for-compromised-account.51053/ y seguir todos los pasos que ahí indica.
    En la parte de abajo, hay una plantilla que dice ''Española'' da click ahí y lee lo que debes hacer.
    Te recomiendo no hacer mas threads y/o publicar en perfiles de staff, puedes ser baneado o muteado de los foros :p.
    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________

What practically happened is that He was banned for ''Compromised account'', i already gave him how to fix it.

This can be locked now.
    @6Godly ,@Iselciour & @ImABubbleHead (Online staff members, and Active (Spanish) staff members.
    pls create the thread locker rank i fen.

Last edited: Dec 22, 2015
    Iselciour likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.